MohdFazli Gallery

By: Mohd Fazli Zainul Abidin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]
Thursday, 21-Feb-2008 14:36 Email | Share | | Bookmark
Pelacur oh Pelacur

apa nie wei
bilik operasi
siap ada lubang rahsia
View all 13 photos...
Apa la korang nie dok mencari weh pelacur. Mesti ini kerana menari duit dengan mudahkan. Datang dari jauh nak menjual diri pastu bile kena tangkap baru la nyesal...


Saturday, 9-Feb-2008 08:12 Email | Share | | Bookmark
Kisah di Bukit Fraser

Antara VVIP yang hadir
Penerima Sijil DAMAI
Gambar curi, yang penting bukan aku snap...
View all 23 photos...
Alkisah kami semua di Bukit Fraser, pada 2 dan 3hb lalu kami semua berkampung di sana bagi menjalani satu program mengenai Islam hadhari.

Bila dh join baru la tau apa sebenarnya itu ISLAM HADHARI.

Ikutilah gambar-gambar kami semua di situ.


Thursday, 7-Feb-2008 17:20 Email | Share | | Bookmark
Protes @ KLCC...

KLCC kebanggaanku
Dh 50 tahun kita bebas jgn la ada lagi macam dl.
 
View all 5 photos...
Kononnya mereka ini menentang tindakan kerajaan menaikkan harga barang dan minyak petrol. Tetapi berdasarkan permantauan aku sebagai reporter jagung, tindakan mereka ini benar-benar mencabar kebibawaan undang-undang negara kita la. Tak faham aku apa sebenarnya mereka mahukan. Semua ini akan menjejaskan ekonomi dan menimbulkan syak wasangka buruk tourist terhadap negara kita.


Thursday, 7-Feb-2008 17:13 Email | Share | | Bookmark
Sepandai pandai melompat, jatuh jua akhirnya.

 
 
 
Perompak, x perlulah korang nk lari lagi.

Lambat laun nati mesti pols dapat korang punya.

Klu dah kenal mesti menyesal.


Friday, 28-Dec-2007 13:11 Email | Share | | Bookmark
Kereta yang dipandu aku kena langgar lari...

Sikit je
Abis la
 
View all 4 photos...
Adoi tensionnya aku nie. Dh la aku pinjam keta tu, pastu kn langgar la plak. Lagi tensionnya aku kena langgar tu kat depan office media lain. Mesti nanti akan timbul konflik...


[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net